Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Du kan nå os 24/7 via e-mail. Vi besvarer din e-mail hurtigst muligt. I travle perioder og ferier kan det tage lidt længere tid, før du modtager et svar.

Ofte stillede spørgsmål

Tilbyder du telefonsupport?

Vi forstår godt, at det kan virke usædvanligt ikke at tilbyde telefonsupport, men efter at have testet forskellige metoder har vi fundet ud af, at e-mail giver os mulighed for at hjælpe vores kunder mere effektivt. Det giver os også tid til at undersøge problemet grundigt og om nødvendigt involvere leverandøren for at få yderligere support.

Via e-mail kan vi nemt finde din konto og relaterede oplysninger, hvilket hjælper os med at løse problemerne hurtigere og mere præcist.

Et billede siger ofte mere end tusind ord. Ved at vedhæfte et billede af problemet til din e-mail kan vi bedre forstå situationen og finde en løsning hurtigere. Derudover deler vi gerne billeder, installationsfiler og instruktionsvideoer for at vise dig præcis, hvilke skridt du skal tage.

I stedet for at vente i telefonen kan du fortsætte med dine daglige aktiviteter, mens vi analyserer problemet. Så snart vi har en løsning, informerer vi dig med det samme.

Alle detaljer gemmes omhyggeligt i vores e-mailkorrespondance, så du ikke behøver at forklare dit problem gentagne gange. Takket være de historiske data kan vi hjælpe dig mere effektivt og tydeligt.

Hvor lang tid tager leveringen?

Fordi vi har vores eget lager og behandler ordrer indtil kl. 23.00, kan vi levere meget hurtigt. Standardleveringstiden er derfor den næste dag. Men det kan vi desværre ikke garantere, fordi vi er afhængige af kurerfirmaerne. Vi sender med DPD, DHL og PostNL.

Hvis det er et produkt, som vi ikke har på lager og er nødt til at bestille, er leveringstiden 2 til 7 arbejdsdage. Du kan altid spørge os via e-mail eller chat om leveringstiden.

Hvis din ordre er blevet forsinket, vil vi altid holde dig informeret. Du vil altid modtage en e-mail fra os med sporingsoplysninger.

Jeg har afgivet en ordre, men har ikke modtaget en bekræftelse.

Har du afgivet en ordre og gennemført betalingen? Så vil du automatisk modtage en bekræftelsesmail. Tjek venligst, om du har indtastet den korrekte e-mailadresse, og tjek også din spam-mappe. Hvis du ikke har modtaget en e-mail, bedes du kontakte os for at få en opdatering på din ordre.

Sender I produkter fra jeres eget lager?

Ja, vi har vores eget lager, som giver os mulighed for at levere hurtigt. Vi sender ikke produkter direkte fra leverandøren. Alle ordrer pakkes og sendes af os.

Jeg har modtaget et defekt produkt, hvad kan jeg gøre?

Chancen for at modtage et defekt produkt er meget lille, fordi alle vores produkter testes en efter en efter produktion. Nogle gange kan et produkt virke defekt på grund af forkerte forbindelser eller en manglende del. I sådanne tilfælde bedes du kontakte os først. Hvis du har modtaget et ødelagt eller beskadiget produkt, skal du tage et billede og kontakte os via e-mail.

Kan jeg returnere en ordre?

Ja, du kan returnere en ordre. Se venligst vores returside (Returneringer).

Hvor lang er garantien på produkterne?

Vi tilbyder 2 års garanti på alle vores produkter, som loven kræver.

Kan jeg afhente en ordre?

Nej, det er desværre ikke muligt at afhente ordrer hos os.

Hvordan ved jeg, om produktet passer?

I produktbeskrivelsen står der normalt, hvilke køretøjer produktet passer til. Hvis du ikke er sikker på, om det passer eller ej, kan du sende os en e-mail med linket til produktet og det køretøj, du vil installere det i. Så hjælper vi dig med at træffe et valg.

Kan jeg betale for en ordre bagefter?

Du kan betale med os bagefter og i rater. Det kan du gøre sikkert med Klarna. Under bestillingsprocessen vælger du ikke quick checkout, men udfylder forsendelsesoplysninger. På næste side får du så en masse betalingsmetoder, og der finder du også Klarna-muligheden.

Hvis du vælger Klarna, vil du først modtage din ordre. Derefter får du 30 dage til at betale for din ordre, eller du vælger at betale i rater, og du betaler den i rater.

For andre betalingsmetoder, se siden med betalingsmetoder.

Kan jeg afgive en forretningsordre?

Ja, det kan du godt. Se venligst siden (Virksomhedskonto).

Kan jeg få et produkt installeret?

Vi har ikke vores eget værksted, men vi samarbejder med virksomheder, der kan udføre installationen for dig.

Har I online instruktioner?

Ja, vi tilbyder online instruktioner. Du kan finde dem på: https://help.autoradioplaza.com.

Jeg vil gerne købe et produkt, men har brug for råd.

Vi hjælper dig gerne med at vælge det rigtige produkt. Send os en e-mail med den type produkt, du er interesseret i, og det køretøj, det skal bruges til, så giver vi dig den rette rådgivning.

Hvorfor vælge Autoradioplaza?

Autoradioplaza har over 10 års erfaring med multimedieudstyr til køretøjer. De produkter, vi tilbyder, bliver testet af os, før de bliver sat til salg. Vi sælger kun produkter, som vi selv ville købe. Vi har et indgående kendskab til vores produkter og stræber altid efter at give god værdi for pengene. Desuden sikrer vi, at alle vores produkter overholder de europæiske regler og er sikre at bruge. Vi tilbyder 2 års garanti på dit køb og står altid til rådighed for tekniske spørgsmål. Vi gør alt, hvad vi kan, for at gøre vores kunder tilfredse.

Send os en besked!

Kontaktformular

Login

Glemt din adgangskode?

Har du ikke en konto endnu?
Opret konto